تبلیغات رسمی اینستاگرام (اسپانسر)

تبلیغات رسمی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان برترین و پربازدید ترین شبکه اجتماعی براساس آمارهای سایت معتبر الکسا شناخته میشود اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد.

اینستاگرام به قدری سریع جای خودش را باز کرد که در سال ۲۰۱۱ توانست ۳۰ میلیون کاربر داشته باشد و در سال ۲۰۱۲ توانست این تعداد را به ۱۲۰ میلیون نفر برساند این حجم بالای تعداد کاربران در زمان اندک باعث تعجب خیلی از مدیران شرکت های بزرگ فناوری در دنیا شد .

مارک زاکربرگ صاحب فیسبوک توسط بسیار سریع صاحبان اینستاگرام را متقاعد کند و اینستاگرام را بخرد تا سال ۲۰۱۲ اینستاگرام توسط حدود ۶۰۰ میلیون دلار برای صاحبان خودش در آمد داشته باشد و مارک زاکربرگ توانست در انتهای سال ۲۰۱۲ حدود ۱ میلیارد دلار اینستاگرام را خریداینستاگرام را به جرات میتوان فوق العاده ترین شبکه اجتماعی دانست این اپ دوست داشتنی توانست در سال ۲۰۱۳ نیز ۲۵ درصد رشد کند که این رقم واقعا برای یک شرکت ۳ ساله عالی است.

اما تبلیغات در اینستاگرام چگونه است ؟
چه روشی هایی برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد ؟
بهترین روش ها برای تبلیغات در اینستاگرام کدام است ؟

در این پست سعی میکنیم به همه این سوالات جواب بدیم

تبلیغاتی که در اینستاگرام در ایران مرسوم است تبلیغات در پیج های پربازدید و تبلیغات در استوری و … است اما همانظور که خود شما هم میدانید این تبلیغات به صورت هدفمند نیست و کاملا افراد مورد نظر را هدف قرار نمیدهد.

در سال ۲۰۱۴ بعد از خریدن اینستاگرام توسط فیسبوک اینستاگرام سرویس جدیدی را ارائه کرد سرویس تبلیغات اینستاگرام که به صورت هوشمند عمل میکرد و براساس موقیعت جغرافیایی و جنسیت و خیلی از امکانات دیگری را در اختیار کاربران قرار میداد.

این سرویس که با نام اسپانسرینگ اینستاگرام شناخته میشود توانست خیلی به رشد سریع اینستاگرام کمک کند.

از جمله مزیت های این روش تبلیغاتی اینستاگرام میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان انتخاب دقیق مکان جغرافیایی برای نمایش تبلیغ
  • امکان تعیین جنسیت
  • امکان تعیین کشور مورد نظر
  • امکان نمایش در تاریخ و زمان مشخص
  • امکان تعیین براساس علامندی های افراد
  • امکان تعیین سن افراد

. این نوع تبلیغ از طرف اینستاگرام و به دو صورت انجام میشود یکی در بین پست های افراد در فید های اکانت اینستاگرام افراد نمایش داده میشود یا این که تبلیغات در استوری برای افراد نمایش داده شود

با توجه به تجربه ما هر دو روش بسیار هدفمند و موثر هستند.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام ( اسپانسرینگ )

هزینه این نوع تبلیغات به صورت کلیکی حساب میشود و شما براساس تعداد نمایش یا کلیک بر روی آگهیتون هزینه پرداخت میکنید.

برای اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان ما در وی پیمنت ارتباط برقرار کنید.

۴۳۹۳۸ – ۰۲۱
داخلی ۴۱۰ و ۴۱۵